piezo burun estetiği

Piezo Burun Estetiği

Piezo Burun Estetiği Piezo burun estetiği yöntemi ile yapılan burun estetiği ameliyatlarında ultrasonik ses dalgaları yöntemiyle kemik kırılır. Yumuşak doku, sinir ve damarlar zedelenmez. Bu
işitme cihazı çeşitleri barış avşar

İşitme Cihazı Çeşitleri

İşitme cihazı çeşitleri nelerdir? İşitme cihazı çeşitleri hakkında bilgi sahibi olmanız size doğru cihazı seçmenizde, bütçenize uygun olan uygun fiyatlı bir cihazı seçmenizde yardımcı olacaktır.
Barış AVŞAR KBB uzmanı

Horlama tedavi edilebilir mi?

HORLAMA HASTALIĞI Normal erişkin insanların en az %45’i zaman zaman horlamaktadır. Bu şikayet %25’inde sürekli bir haldedir. Horlama problemi genellikle kilolu şişman erkeklerde görülür ve
Op.Dr. Barış AVŞAR KBB Uzmanı

Saman Nezlesi Nedir?

SAMAN NEZLESİ NEDİR? Saman nezlesi tanımı yanlış isimlendirilmektedir. Çünkü saman bu olaya neden olmaz. Hastalık; akan, kaşınan burun ve göz, hapşırma, boğaz kaşıntısından oluşmaktadır. Havayla
bademcik Barış AVŞAR KBB Uzmanı

Bademcik Ameliyatı

Bademcik Ameliyatı Bademcik ağrıması; Tonsilit veya anjin, boğazın iki yanında bulunan tonsil ya da bademcik adı verilen dokuların iltihaplanması hastalığıdır. Hastalığın üç farklı tipi bulunur: “akut”, “subakut” ve “kronik”.
Barış AVŞAR KBB Uzmanı

Burun Estetik Ameliyatı Sonrası Süreç

AMELİYAT SONRASI SÜREÇ 1.Ameliyat sonrası odanıza geldiğinizde anestezi doktorunun belirttiği saate kadar ağızdan beslenme yapılmamalıdır. 2.Göz üzerine morluk oluşmaması için buz uygulaması yapılmaktadır. Bu uygulamanın